Hoppa till innehållet

Varukorg

Din varukorg är tom

Returer

Returer

Vi erbjuder 30 dagars returrätt från det att du mottagit din beställning.

Vår policy gäller i 30 dagar från leveransdatumet. Om 30 dagar har gått sedan leveransen av din beställning kan vi tyvärr inte erbjuda någon återbetalning eller byte.

För att vara berättigad till retur måste din vara i samma skick som när du mottog den. Den måste också returneras i sin originalförpackning. Observera att vi inte accepterar returer av hälso-/vårdprodukter och underkläder.

För att påbörja en retur kan du kontakta oss på kundtjanst@sundbergmode.se. Om din retur accepteras skickar vi instruktioner om hur och vart du ska skicka ditt paket. Varor som skickas utan föregående returbegäran accepteras inte.

Observera: returbegäran och återbetalningsförfrågningar måste göras med samma e-postadress som användes för att göra den ursprungliga beställningen. Vi kan inte acceptera returförfrågningar eller utfärda återbetalningar för beställningar som gjorts med en annan e-postadress.

Returfraktkostnaderna är köparens ansvar.

Återbetalningar (om tillämpligt)

När vi har mottagit och kontrollerat din retur skickar vi ett e-postmeddelande för att meddela att vi har mottagit din returnerade vara. Vi informerar dig också om din återbetalning har godkänts eller avslagits.

Om din retur godkänns kommer din återbetalning att behandlas och en kredit kommer automatiskt att tillämpas på din ursprungliga betalningsmetod inom 15 dagar.

Återbetalda medel tillämpas endast på din ursprungliga betalningsmetod.

Avbokningar

På grund av våra snabba handläggningstider kan vi endast acceptera avbokningar inom 5 minuter efter att ett köp har gjorts. Om du vill avboka din beställning inom 5 minuter efter köpet, vänligen skicka ett e-postmeddelande till kundtjanst@sundbergmode.se

Tyvärr kan vi inte acceptera avbokningsförfrågningar efter 5 minuter från det att din beställning har gjorts.

När varan har levererats kan kunden ordna med retur och återbetalning genom att kontakta oss via denna länk: kundtjanst@sundbergmode.se

Returfraktkostnaderna är köparens ansvar. Fraktavgifter återbetalas inte.

Försenade eller uteblivna återbetalningar (om tillämpligt)

Om du ännu inte har fått din återbetalning, vänligen kontrollera först ditt bankkonto.

Kontakta sedan ditt kreditkortsföretag, eftersom det kan dröja innan din återbetalning registreras officiellt.

Kontakta därefter din bank. Det tar ofta lite tid innan en återbetalning registreras.

Om du har gjort alla dessa steg och fortfarande inte har fått din återbetalning, vänligen kontakta oss på kundtjanst@sundbergmode.se.

Byten (om tillämpligt)

Om du begär ett byte av den produkt du har mottagit, vänligen kontakta oss via kundtjanst@sundbergmode.se så hjälper vår kundtjänst dig gärna.

Observera – Vi erbjuder inte kostnadsfria byten om inte varan är skadad eller defekt.

Skadade eller defekta artiklar

Om en artikel är defekt eller skadad, vänligen skicka ett e-postmeddelande till kundtjanst@sundbergmode.se. Du kommer att behöva skicka en bild av den skadade artikeln till oss, så hjälper vi dig att lösa problemet.

Observera: Vi kan endast erbjuda en lösning för skadade eller oacceptabla artiklar om fotodokumentation skickas till den angivna e-postadressen. Kunder som inte tillhandahåller fotobevis på den skadade eller defekta varan som mottagits kan inte verifieras.

Adressfel

Den leveransadress som kunden angav vid köpet kommer att användas som leveransadress för varan. Kunden är ansvarig för att ange korrekt leveransadress vid köpet. Vi tar inget ansvar för att kunder anger fel adress.

I vissa fall kan vi ändra leveransadressen innan varan har skickats. Kontakta oss via e-post på kundtjanst@sundbergmode.se för att se om detta är möjligt.

Frakt

Returfraktkostnaderna är köparens ansvar. Fraktavgifter återbetalas inte.

Beroende på var du bor kan det ta olika lång tid innan din utbytta produkt når dig.